فرآیند و مراحل انجام خدمت:
1- مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و تکمیل فرم درخواست توسط متقاضی 2- استعلام مالکیت و بازدید کارشناس ذیربط از محل اجرای طرح 3-خصوصی:انتخاب مشاور دارای رتبه و صلاحیت مطابق ماده 8 این نظام اجرایی جهت مطالعه و طراحی 3- دولتی:(ابلاغ به مشاور جهت مطالعه و طراحی) 4- انجام آزمایشات آب و خاک نقشه برداری و تکمیل دفترچه طرح و ارسال به کمیته فنی 5- معرفی شرکت¬های مجری دارای رتبه و صلاحیت مطابق ماده 8 این نظام اجرایی، به متقاضی جهت انتخاب و عقد قرارداد توسط ایشان و درخواست معرفی شرکت ناظر از مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان 6-خصوصی:معرفی به مدیریت شعب از طریق معاونت برنامه¬ریزی و امور اقتصادی / صندوق حمایت 6-دولتی: معرفی به بانک عامل / صندوق حمایت 7- تشکیل پرونده برای متقاضی و پرداخت اعتبار بر اساس گزارشات پیشرفت کار طی مراحل اجرایی کار مورد تائید شرکت ناظر و اعلام پرداخت¬های انجام شده به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی 7- تشکیل پرونده برای متقاضی و پرداخت اعتبار بر اساس گزارشات پیشرفت کار طی مراحل اجرایی کار مورد تائید شرکت ناظر و اعلام پرداخت¬های انجام شده به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی 8- دریافت گزارشات پیشرفت کار مراحل اجرایی، دریافت گزارشات نظارتی و اعلام بلامانع بودن پرداخت به بانک/ صندوق 9- دریافت گزارش آمادگی مجری برای تحویل موقت پروژه و تائید شرکت ناظر و انجام هماهنگی¬های لازم بمنظور تحویل موقت پروژه(تحویل قطعی پروژه پس از یکسال از تحویل موقت با توجه به تائید شرکت ناظر) 10-تحویل موقت و یا قطعی پروژه به متقاضی در حضور سایر کارشناسان و اعلام به بانک / صندوق حمایت بمنظور بلامانع بودن پرداخت تحویل موقت و قطعی پروژه (دریافت گواهی آموزش مهارتی از متقاضی قبل از تحویل قطعی)
مدارک لازم برای انجام خدمت:
افراد حقوقی : ثبت شرکت ،مدارک موسسین شرکت، اساسنامه شرکت تعاونی یا سهامی(جهت متقاضیان حقوقی، آخرین تغییرات روزنامه رسمی درخواست کتبی، معرفی نماینده متقاضیان، پروانه بهره برداری
آدرس محل خدمت و شماره تماس:
ساری – میدان امام - ساختمان شهید اسفندیاری
تلفن: 33361444-011 داخلی 223 آقای ساعدی
روش ارائه خدمت:
الکترونیکی - تعاملی
لینک سایت: