شرح وظایف اداره اعتبارات، دریافت و پرداخت
- صدور درخواست وجه اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای عهده خزانه معین استان
- پیگیری درخواست وجه های صادره تا مرحله دریافت اعتبار
- صدور اسناد حسابداری اعتبار مصوب تخصیص اعتبار، در آمدها و اصلاحیه موافقتنامه ها
- نگهداری حساب اعتبارات بر حسب برنامه ها و طرح ها و تهیه گزارشات لازم
- تامین اعتبار حواله های صادره از سوی مقامات مجاز بر اساس لیست های توزیعی و ثبت هزینه های انجام شده
- انطباق عملیات ثبت شده در سیستم اعتبارات با سیستم حسابداری و رفع مغایرت احتمالی
- تهیه گزارشات مربوط به اعتبارات و ارسال آن جهت بهره برداری ریاست محترم و معاونین سازمان و مجریان طرحها و عاملین مسئول امور مالی و سایر مراجع ذیربط حسب مورد
- ارسال اعتبارات به شهرستانهای همراه با مکاتبات مربوطه
- اخذ صورتحساب بانکی ردیف های درآمدی و اخذ تاییدیه از خزانه
- صدور اسناد حسابداری وصول درآمد ها و واریز آن به حساب خزانه
- پاسخگویی به مکاتبات سازمانهای تابعه و شهرستانها و سایر موارد ارجاعی توسط مدیریت
- صدور اسناد پرداخت های قطعی و غیر قطعی
- دریافت دسته چک از بانک و صدور چک
- پیگیری امور بانکی
- پیگیری امور خزانه استان و اداره کل امور مالیاتی
- صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد و تنظیم فرم 5/1 سازمان بازنشستگی
- صدور سند حسابداری هزینه های فوت، ازدواج، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و نقل و انتقال
- صدور سند حسابداری حقوق بازنشستگان و موظفین
- پیگیری جهت تسویه حساب ، حسابهای سنواتی( علی الحساب، پیش پرداخت و ......)
- پیگیری جهت استرداد سپرده حسن انجام کار جهت پرداخت به پیمانکاران
- ثبت و نگهداری کلیه تضمینات