مدیر بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
علی عباس تبار : مدیر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
شماره تماس : 33362009
پست الکترونیکی : m.ahmadihaji@jkmz.ir
شرح وظایف :
الف) بازرسی:
1) تهیه و تنظیم برنامههای بازرسی دورهای و یا موردی از واحدهای شهرستانی و استانی برای مطابقت عملکرد و فعالیتهای واحد مورد ارزیابی با قوانین و مقررات مربوطه ، اهداف ، برنامهها و دستورالعمل های اجرایی
2) بازرسی از عملکرد مدیران و کارکنان و نظم سیستم اداری
3) تهیه گزارشات بازرسی در فواصل ماهانه ، شش ماهه و سالانه برای اطلاع ریاست سازمان جهادکشاورزی از عملکرد واحدهای زیر مجموعه
4) همکاری با سازمان بازرسی کل کشور شعبه اصفهان
5) کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشات لازم به رئیس سازمان
6) انجام بازرسی موردی حسب دستور از مقامات مافوق از مجموعه سازمان و ادارات تابعه
ب) ارزیابی عملکرد:
1) همکاری در تهیه و تدوین معیارها و شاخصهای عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان و ادارات وابسته
2) اجرای دستورالعملهای ارزیابی عملکرد و تکمیل فرمهای مربوط به انضمام مستندات آنو جمع بندی فرم هایتکمیلشده و تحلیل آن
3) همکاری با کمیسیون تحول اداری سازمان جهت خود ارزیابی سازمان
4) ارزیابی عملکرد سازمان جهادکشاورزی ، ادارت کل ، مدیریتها و شرکتهای دولتی وابسته به وزارت جهادکشاورزی در استان اصفهان
5) نظارت بر اجرای برنامهها ، طرحها و پروژههای سازمان جهادکشاورزی و ادارت وابسته
6) انجام سایر اموری که در چارچوب برنامه های ارزیابی عملکرد سازمان از طرف وزارت جهادکشاورزی و استانداری ارجاع میگردد
7) تهیه گزارشات تحلیلی از موضوعات ویژه و ارائه به ریاست سازمان جهادکشاورزی
ج) پاسخگوئی به شکایات:
1) دریافت شکایات حضوری ، مکتوب و تلفنی و.....مردم از واحدها و کارکنان دستگاه و طبقه بندی شکایات از حیث اهمیت موضوع
2) بررسی و تحقیق پیرامون صحت موضوع شکایت و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگوئی به شاکی
3) پاسخگویی به شکایات، درخواستها و مکاتبات مردمی که از نهاد ریاست جمهوری، وزارت جهادکشاورزی و استانداری دریافت شده است همچنین ارسال پاسخ به شاکیان و رونوشت آن به مراجع پیگیر
4) جمع بندی شکایات در مقاطع شش ماههو تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست سازمان جهادکشاورزی
5) همکاری با سیستم سامد و پاسخگویی به شکایات در قالب آن سیستم
6) سنجش میزان رضایت مردم از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع
7) اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به مدیریت امور اداری برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها در چارچوب قوانین و مقررات ذیربط
ه) سایر وظایف:
1) دبیر خانه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم
2) مسئول و دبیر خانه حقوق شهروندی
3) دبیرخانه مدیریت عملکرد
4) آموزش و توانمندسازی مستمر بازرسان و کارشناسان ارزیاب با همکاری واحد آموزش